Biluletyn Informacji Publicznej: Biuletyn Informacji Publicznej GZOJ

Biuletyn Informacji Publicznej
Logo BIP


Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Drukuj
powrót

Zamówienia publiczne Gminnego Zarządu Obsługi Jednostek

Tytuł zamówienia:

Poprawa efektywności energetycznej budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Szymiszowie przy ul. Szkolnej 6

Data wprowadzenia: 13 czerwiec 2022
Tryb zamówienia: Tryb podstawowy (bez przeprowadzania negocjacji).
Rodzaj zamówienia: Robota budowlana
Znak sprawy: IN.21.8.2022
Miejsce i termin składania ofert: Oferta, wraz z wszystkimi innymi wymaganymi dokumentami dołączonymi do ofertą, musi zostać złożona za pośrednictwem formularza pn. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty/wniosku wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.Termin składania ofert upływa w dniu 28 czerwca 2022 r. o godzinie 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert: 43.1. Otwarcie ofert nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 222 ustawy PZP, w siedzibie Zamawiającego o godz. 1100 w dniu upływu terminu składnia ofert (28 czerwca 2022 r), poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na miniPortalu.
Termin związania z ofertą: 30 dni
Stan zamówienia: Unieważniony
Pliki do pobrania:

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Jarosław Pietrucha (2012-03-16 07:35:53)
Informację zmodyfikował(a): Jarosław Pietrucha (2022-06-29 11:50:18)
Liczba odwiedzin: 136519

Stopka

Data aktualizacji: 27 wrzesień 2022, Licznik odwiedzin: 14196110
design by fast4net

Zamknij