Biluletyn Informacji Publicznej: Biuletyn Informacji Publicznej GZOJ

Wyszukiwarka


Biuletyn Informacji Publicznej
Logo BIP


Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Drukuj
powrót

Zamówienia publiczne Gminnego Zarządu Obsługi Jednostek

Tytuł zamówienia:

Poprawa efektywności energetycznej budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Szymiszowie przy ul. Szkolnej 6

Data wprowadzenia: 24 maj 2022
Tryb zamówienia: tryb podstawowy (bez przeprowadzania negocjacji)
Rodzaj zamówienia: Robota budowlana
Znak sprawy: IN.21.5.2022
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa w dniu 8 czerwca 2022 r. o godzinie 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 222 ustawy PZP, w siedzibie Zamawiającego o godz. 11:00 w dniu upływu terminu składnia ofert (8 czerwca 2022 r), poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na miniPortalu.
Termin związania z ofertą: 30 dni
Stan zamówienia: Unieważniony
Pliki do pobrania:

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Jarosław Pietrucha (2012-01-12 11:37:28)
Informację zmodyfikował(a): Jarosław Pietrucha (2022-06-09 13:14:31)
Liczba odwiedzin: 144007

Stopka

Data aktualizacji: 2 grudzień 2022, Licznik odwiedzin: 15010012
design by fast4net

Zamknij